poniedziałek, 11 maja 2015

Got all eyes on you now

Cześć! Jeszcze niedawno nie wyobrażałam sobie założenia jeansowych ogrodniczek. Po prostu nie do przeskoczenia. Teraz? Uwielbiam! Szczerze uwielbiam, najchętniej nie rozstawałabym się z nimi w ogóle. Te z Bershki mają idealnie postrzępione nogawki i nie są całkowicie przylegające. Świetnie sprawdzają się z obuwiem sportowym, trampkami czy szpilkami. Do tej stylizacji wybrałam moje ulubione espadryle Keds. Zapraszam!











Na sobie mam:
buty Keds
ogrodniczki Bershka
sweter Atmosphere
torba Carry
fot. Magda Tylutki

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje ogrodniczki są cudowne, sama chętnie przygarnęłabym je do swojej szafy!
    Pięknie wyglądasz!


    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko tak idealnie do siebie pasuje :)

    + świetny utwór.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny look, jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Masz super ogrodniczki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)