środa, 20 maja 2015

I watch as my big dreams walk behind me

Cześć! W okresie letnim lubię bardziej niż zwykle sukienki typu bodycon. Przylegające do ciała, najczęściej o ciekawej fakturze czy wzorze. Ta ze zdjęć została przeze mnie dorwana w TK Maxx na przecenie. Lubię ją łączyć z czarną lub białą marynarką, ale tym razem dałam drugie życie mojej kurtce jeansowej również z TK Maxx, ale kupionej ponad cztery lata temu w Wielkiej Brytanii. Do całości wybrałam szare baletki ze srebrnym noskiem i czarną torbę z H&M. Przed słońcem chroniły mnie okulary od eokulary.com. Zapraszam :)









Na sobie mam:
baletki Mohito
sukienka TK Maxx
kurtka TK Maxx
torba H&M
okulary eokulary.com
fot. Magda Tylutki

11 komentarzy:

  1. Jesteś przepiękna!!!! *.* Cudowna stylizacja!!!!! <3 Masz świetną figurę! ^^
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1do 8 okularki służą tylko do ozdoby świetnej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna sukienka :) Ślicznie się prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka!:) ja na lato preferuję jednak luźne i zwiewne sukienki!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, nieprzesadzona stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz!! ♥
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka, można w takiej śmigać na co dzień i założyć do szpilek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)