niedziela, 7 czerwca 2015

So hard for me to say try to make it right


Cześć! Często spotykam się ze stwierdzeniem, że total black look jest nudny. Mam nadzieję, że czerń w moim wydaniu jeszcze się Wam nie przejadła? Jeśli tak, to dziś dodałam trochę koloru starego złota. Moja ulubiona marynarka z Zary, reszta bez większych szaleństw. Uwielbiam takie połączenia. Pytaliście ostatnio jak sprawuje się torebka od sklep-torebki.pl. Jest super, wytrzymała i przez jej wymiary wiem już, że posłuży mi od czwartku w.. Paryżu! Mam nadzieję, że przygotuję dla Was dużo postów z tej malowniczej stolicy Francji. Zapraszam :)













Na sobie mam:
baletki H&M
spodnie Orsay
pasek Atmosphere
bluzka Atmosphere
marynarka Zara
torbka sklep-torebki
fot. Magda Tylutki

6 komentarzy:

  1. Wyglądasz wystrzałowo :) Piękna marynarka . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że przełamałaś czerń złotą marynarką :) Paryż - ach, zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie zestawy jak Twój, bo wiem, że sama mogłabym się tak ubrać. Bo oglądając niektóre blogerki stwierdzam, że fajnie ciuchy wyglądają na zdjęciach, ale w życiu bym czegoś takiego na siebie nie założyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam na twój blog zupełnie przez przypadek i powiem szczerze, że jestem pod wrażeniem twojej urody :)
    ślicznotka Ciebie :)
    Marynarka świetna, dodała stylizacji uroku :)
    Pozdrawiam http://life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)