środa, 17 czerwca 2015

Wishlist: Paris

Cześć. Dopiero co wróciłam z kilkudniowej podróży do Paryża. Był to mój pierwszy raz w malowniczej stolicy Francji, ale zdążyłam się zakochać we wszystkim począwszy od architektury, przez styl życia, a na modzie kończąc. Jak ubierają się młode Paryżanki? Oczywiście na potęgę widać dużo prostoty, klasyki i elegancji, za to młode dziewczyny chętnie sięgają po skórzane dodatki i lubią rockowy pazur. Zapraszam na wishlistę przy wykorzystaniu ubrań z DressLink.
KOMBINEZON


TRENCZ
BOYFRIEND JEANS

SUKIENKA

CYGARETKI
PŁASZCZ
SPÓDNICA


6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wycieczki! Ja w Paryżu byłam 3 lata temu :)
    Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuszki :)

    Zapraszam do mnie :
    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rockowy pazur sama lubię,więc myślę, że bym się tam odnalazła :)hehe
    Oczywiście pomagam i klikam kombinezon12,71$ trencz,18.79$, portki podarciuchy 9.93$

    Bardzo bym Cie prosila rowniez o poklikanie u mnie :)
    Milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rzeczy !
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dresslink to fajny sklep, mam z niego pare rzeczy :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ta firma kosmetyczna. Wiele ciekawych rzeczy maja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)