sobota, 15 sierpnia 2015

You filled my heart with a kiss

Cześć! Tak, wiem. Nareszcie post! 40 stopniowe upały chyba większości z nas dały się we znaki. Jak przetrwać ten czas? Na mnie najlepiej działa widok wody i wylegiwanie się na ciepłym piasku. Stąd też dzisiaj post prosto z jeziora. Na strój kąpielowy zarzuciłam prześliczny kombinezon ze strony dresslink w kolorze ciemnego granatu z uroczymi haftami. Lubię go nosić właśnie do bikini, bo jednak w całości odkryte plecy nie przekonują mnie do miejskiej stylizacji. Na nogach lekkie sandałki, właściwie zero dodatków oprócz jednego z moich ulubionych łańcuszków z przywieszką. Zapraszam :)











Na sobie mam:
kombinezon dresslink
fot. Magda Tylutki

14 komentarzy:

  1. podoba mi się tył tego kombinezonu :) super ! i kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten kombinezon, że też nie zauważyłam go na stronie przy ostatnim zamówieniu :(

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kombinezon, bardzo Ci dobrze w tym kolorze jest

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak z zakupami na tej stronie? i przesyłką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierasz warunki przesyłki, ceny są niewielkie, paczka przychodzi w przeciągu 10 dni roboczych (lub szybciej jeśli wybierzesz inny rodzaj). Zakupy polecam, duży wybór, łatwo dokonać płatności i nie ma problemów z kontaktem z nimi. :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz. Super kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się Twój kombinezon! :) lubie takie kolory, kojarza mi sie z marynrskim klimatem ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka:) Zdradzisz ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz w tym kombinezonie!
    Powiedz mi długo czekałaś na przesyłkę od nich bo złożyłam zmówienie i zastanawiam sie ile bede czekała?

    całuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)