niedziela, 6 września 2015

Make you never wanna leave

Cześć! Wychodzę ostatnio z założenia, że im prościej tym lepiej. Lubię jednak dodać stylizacji charakterystyczny element. Moja dzisiejsza stylizacja jest bardzo prosta. Klasyczne jeansy, których ostatnio prawie nie zdejmuję. Jakościowo przebiły wszystkie znane marki specjalizujące się w tego typu spodniach. Na górze bawełniany t-shirt w białym kolorze z ciekawym wykończeniem rękawów i kurtka, którą absolutnie uwielbiam. Trochę denerwuje mnie to, że rękawy są krótkie, ale efekt końcowy jest tak dobry, że mam to gdzieś. :-) Frędzle. Dużo czarnych frędzli! Na stopach efektowne botki z wycięciami. Dodatki to czarny pasek, cieniutki łańcuszek z przywieszkami i torebka w kolorze nude. Zapraszam :)
















Na sobie mam;
botki Sinsay
spodnie Yaya (do kupienia w salonach Cotton Club)
t-shirt Oasis
torebka Tally Weijl
kurtka Bershka
fot. Magda Tylutki

14 komentarzy:

  1. Wszystko co ma frędzle jest super, a już takie okrycia wierzchnie są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kurteczka!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja 'like POCAHONTAS' - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka rewelacja, a klasyka najlepsza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna kurtka - poluję na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te frędzle przy rękawach, mega oryginalne i stylowe :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frędzle <3 zdecydowanie na tak! :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor szminki, całość bardzo mi się podoba!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta stylizacja. Mam taka kurtkę ale w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję na taką kurtkę z frędzlami :) Pięknie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeansy świetnie podkreślają Twoja kobieca figurę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)