niedziela, 8 listopada 2015

I've forgotten how it felt before the world fell at our feet

Cześć! Dzisiaj post w eleganckim stylu black&white. Szpilki, spodnie w kant, bluzka od Lovelywholesale (uwierzycie, że kosztowała jedyne 4,5$?) i kultowa już dla mnie marynarka od Naia. Całość dopełniają bardzo proste dodatki między innymi naszyjnik od ByDziubeka. Zapraszam!









Na sobie mam:
buty TkMaxx
spodnie H&M
marynarka Naia (do kupienia TUTAJ)
bluzka Lovelywholesale (do kupienia TUTAJ)
naszyjnik ByDziubeka (do kupienia TUTAJ)
torebka Primark
fot. Magda Tylutki

47 komentarzy:

  1. klasa ! jestem zachwycona Twoimi szpilkami - cudowne są ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czarno-białe stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka prześliczna, aż niewiarygodne, że tyle kosztowała. :O
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona tą stylizacją i makijażem! obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, bardzo w moim stylu :-) Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest nieziemska - zbieram szczękę z podłogi. :D Również bardzo spodobał mi sie kolor Twoich włosów i cały makijaż. Wszystko tak idealnie do siebie pasuje. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, jestem pod wielkim wrażeniem Twojej stylizacji. Wyglądasz elegancko i zarazem bardzo swobodnie.Również dodałam Cię do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetny styl :)
    Stylizacja super! Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby prosto i elegancko, jednak ta bluzka jest sexowna- i piękny, sexowny kolor pomadki- super przełamują tą klasyką- wprowadzają nieco zameiszania :) nie wiem czy zrobilas to przypadkiem, czy umyślnie, ale bardzo mi się podoba Twoja propozycja :)
    Fantastycznie wyglądasz! :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz obłędnie ;)
    Klasa sama w sobie !
    Dziekuje za komentarz u mnie ;*
    + obserwuje rownież
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak podałaś ta kwotę to szoku dostałam. Świetna stylizacja. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow bardzo tania bluzeczka, trudno uwierzyć ;o cały zestaw genialnie wygląda :) SUPER :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie! Super spodnie. *-* Obserwuję również. ;)
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pierwszy rzut oka to spodnie z bluzeczką wyglądają jak kombinezon! Pięknie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja kochana!
    Zapraszam na nasz blog :).
    Jeśli ci się spodobał,zaobserwuj,a my z miłą chęcią się odwdzięczymy :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękną marynarkę <3 Bardzo elegancko i to mi się podoba!
    Zapraszam: http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bluzka, jest cudowna. Spodnie są świetne takie zwykł klasyczne :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja <3 Widać, że jesteś profesjonalistką w tym czym się zajmujesz :D
    3maj się :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się stylizacje biało-czarne, są piękne i klasyczne.
    Wyglądasz świetnie ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne szpilki :) Co do bluzki to rzeczywiście to była okazja, wygląda przepięknie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czym farbujesz włosy? *_____* piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na film: https://www.youtube.com/watch?v=9GzlSNR_Umw&sns=fb
      Obecnie zmieniłam kolor na 1000. :)

      Usuń
    2. a jak z odrostem? ciemny masz czy taki do przeżycia? nie wychodzi Ci żółtko?

      Usuń
    3. Naturalny odrost mam ciemny, wydaje mi sie, ze troche ściemniały mi włosy, co do odrosty juz farbowanego, to nie jest żółty, ale idealnie platynowy tez nie jest, dopiero po drugim farbowaniu robi sie taki jak włosy, ale wyglada to okej :)

      Usuń
    4. Z tym, ze ja nakładam farbę na całe włosy co około 5 tygodni, wiec włosy juz zafarbowane po kilku razach stały sie niemal białe, a na odroście cieżko uzyskać taki efekt po jednym nałożeniu farby :)

      Usuń
  22. Jaki mega kombinezon, świetne zdjęcia!:)
    Super ta bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Marynarka jest cudowna ♥

    Zapraszam do mnie :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, fantastyczna bluzka :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja. Bardzo Ci pasuje.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna, bardzo elegancka stylizacja. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marynarka i szpilki mnie po prostu urzekły ! Uwielbiam taki styl - szyk, klasa, elegancja. Naprawdę rewelacja! Kolor wlosów też masz cudowny! *__*
    Oczywiście także obserwuję i dziękuję za wizytę na moim blogu. Zapraszam także na 5ty rozdział mojego opowiadania! Po wielu trudach w końcu się ukazał. :D
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna klasyczna stylizacja :)

    zapraszam na mojego bloga nataliever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny zestaw. Szaleję ostatnio na punkcie białych marynarek, chociaż kiedyż kojarzyły mi się z fartuchami lekarskimi ;) Masz śliczny kolor włosów!

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawa stylizacja ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny zestaw, elegancki :)
    Podoba mi się Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ciekawa bluzeczka :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. marynarka jest genialna! bardzo mi się podoba taka klasyczna stylizacja:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz, świetna marynarka!

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. marynarka jest genialna ale i bluzka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. Spodnie są rewelacyjne. Prześlicznie wyglądasz w takim fasonie i takim materiale ;-).

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz, fajne i klasyczne połączenie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)