czwartek, 4 lutego 2016

I fell in love now I fear nothin' at all

Cześć! Jak zwykle wstrzelam się w czas. Zdjęcia były robione jakiś czas temu, natomiast stylizację z pewnością ubrałabym jeszcze raz. Przy tonowanych kolorach postanowiłam użyć czerwonej szminki. Kozaki za kolano z DeeZee możecie teraz kupić już za 129,90, natomiast szary sweter z golfem jest z LovelyWholeSale i kosztował tylko 13.99$. Jeśli ciekawi Was torebka, to zachęcam to zajrzenia na stronę sklep-torebki.pl. Już dawno nie spotkałam się z tak dobrą jakością skórzanych torebek. Zapraszam :)










Na sobie mam:
kozaki DeeZee
spodnie New Look
sweter LovelyWholeSale
torebka sklep-torebki
płaszcz Orsay
fot. Magda Tylutki

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Wszystko mi się w niej podoba. Chyba kupię takie buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Wszystko mi się w niej podoba.Chyba kupię sobie takie buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i stylizacja też ładna :) Zapraszam do siebie na najnowszy post. Pozdrawiam <3
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/2016/02/ordinary-day.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :) wszystko ze sobą współgra. Również mam kozaki z DeeZee i jestem z nich bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam,
    Ewelina, zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka Ty jesteś piękna !!!A te kozakii jaciee CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Wyglądasz pięknie.
    Rewelacyjny płaszcz ! ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. mega świetna stylizacja !

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabrałabym Ci te buty i nie oddala! REWELKA! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajne. :-) Choć płaszcz i buty biją wszystko!

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)