poniedziałek, 7 marca 2016

We're riding through the dark night

Cześć! Mam dla Was nową stylizację, a w niej coś do czego się ostatnio coraz bardziej przekonuję czyli przylegające do ciała sukienki. Ta w kolorze wina urzekła mnie właśnie kolorem, ale i tym, że wykorzystać ją mogę w różnych odsłonach. Dzisiaj z botkami na szpilce i zamiennikiem standardowej ramoneski, czyli krótkim kożuchem z Bershki. Zapraszam :)










Na sobie mam:
buty Primark
sukienka Primark
torebka Primark
kożuch Bershka
naszyjnik H&M
fot. Magda Tylutki

9 komentarzy:

  1. Jednym słowem: REWELACJA! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Kurtka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w takim śliwkowym kolorku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka, także podobają mi się takie fasony :) z kożuszkiem wygląda naprawdę stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w ciemnych kolorach, zestaw zdecydowanie przypadł mi do gustu <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz jak modelka, serio, poza tym super look :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kożuszek bardzo efektowny, na pierwszy rzut oka wygląda jak ramoneska ;)
    Bardzo pasują ci takie kolory. Sukienka piękna!

    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, obserwację, a nawet odwiedziny. Ten blog nie istniałby bez Was! :)